TYLKO TERAZ: 25% ZNIŻKI NA PLAKATY*

*Minimalna wartość zamówienia 149 zł, oferta ważna do 30.01

Polityka zwrotów

Polityka zwrotów, zwroty i roszczenia

Polityka zwrotów

W odniesieniu do wszystkich naszych produktów gwarantujemy 90-dniową politykę zwrotów. Jeśli otrzymane produkty nie satysfakcjonują Cię lub nie spełniają Twoich oczekiwań, zawsze masz 90 dni na ich zwrot, pod warunkiem, że są w oryginalnym stanie. Aby skorzystać z naszej polityki zwrotów, skontaktuj się z nami.

Jakie zasady dotyczą zwracania towaru?

My ponosimy koszty wysyłki, jeśli zastosujesz się do poniższych instrukcji. Jednak nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów dostawy poniesionych z powodu wybrania metody dostawy innej niż przez nas oferowana. 1. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, podaj numer zamówienia, powód zwrotu i wymień produkty, które chcesz zwrócić. Wyślemy Ci do wypełnienia cyfrowy formularz zwrotu przesyłki. Płatny z góry dokument wysyłki zwrotnej adresowany jest do Dear Sam Europe AB i musi być przyklejony do paczki zwrotnej wysyłanej w naszym opakowaniu Dear Sam. 2. Oddaj paczkę zwrotną do lokalnego punktu serwisowego DB Schenker. Poproś o pokwitowanie potwierdzające, że zwrot został przekazany i zachowaj je do czasu, zanim nie zatwierdzimy zwrotu. 3. Gdy tylko przetworzymy i zatwierdzimy Twój zwrot, odnośne potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mail użyty przez Ciebie podczas składania zamówienia. Ważne: Towary muszą zostać zwrócone w takim samym stanie, w jakim były w momencie dostawy.

Roszczenia

Po zweryfikowaniu wady produkcyjnej, firma Dear Sam zapewnia pełną rekompensatę w postaci nowego produktu. Ważne jest, aby dokładnie sprawdzić produkt tuż po jego otrzymaniu. Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony lub w inny sposób wadliwy, w ciągu 7 dni od jego otrzymania należy złożyć reklamację (o ile jest to możliwe). Skontaktuj się z nami – udzielimy Ci wszelkiej pomocy.

loading
loading
loading
loading
loading