GET 2 POSTERS, PAY FOR JUST ONE

Pytania dotyczące zamówień

Pytania dotyczące zamówień

Skąd mogę wiedzieć, czy moje zamówienie zwrotne dotarło pomyślnie?

Z chwilą otrzymania Twojego zamówienia wyślemy Ci odnośne potwierdzenie na Twój adres e-mail.

Nie otrzymałam/-em żadnego potwierdzenia zamówienia

Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail był prawidłowy, ale nie otrzymałaś/-eś potwierdzenia zamówienia, może to wynikać z opóźnień technicznych albo potwierdzenie mogło nieoczekiwanie trafić do folderu spam. Sprawdź swój folder spam. Czy jest jeszcze coś, co budzi Twoje wątpliwości? Nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Gdzie znajduje się moje zamówienie?

Nasz czas dostawy wynosi 2–5 dni roboczych, liczonych od następnego dnia po złożeniu zamówienia. Możesz śledzić paczkę na stronie PostNord według identyfikatora przesyłki.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Adres dostawy można zmienić w zależności od wybranej metody płatności i stopnia zaawansowania zamówienia w procesie dostawy. Zawsze możesz skontaktować się z działem obsługi klienta i uzyskać odpowiednią pomoc.

Jak należy postępować w przypadku decyzji o anulowaniu zamówienia?

Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami. W godzinach otwarcia naszej firmy możemy dokonywać zmian aż do momentu wysyłki towarów z naszego magazynu.

Czy w firmie Dear Sam moje dane są całkowicie bezpieczne?

Wszelkie przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych (znanym również jako RODO na mocy ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych). Aby uzyskać pełne informacje, zapoznaj się z naszymi Ogólnymi warunkami. Gwarantujemy, że wszystkie dane osobowe będziemy przetwarzać z najwyższą starannością i odpowiedzialnością.

loading
loading
loading
loading
loading