Odpowiedzi na często zadawane pytania

Dostawy i wysyłka

Czas dostawy

Nasz czas dostawy wynosi 3–7 dni roboczych, liczonych od następnego dnia po złożeniu zamówienia.

Śledzenie dostaw

Przesyłamy Ci potwierdzenie dostawy natychmiast po wysłaniu paczki do DB Schenker. Wiadomość e-mail zawiera link z numerem śledzenia (ID) do monitorowania Twojego zamówienia.

Jak wysyłane są towary?

Wszystkie zamówienia wysyłane są w specjalnie skonstruowanym opakowaniu, gwarantującym szybkie i bezpieczne dotarcie do Ciebie.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależy od wybranej opcji dostawy. W zależności od kraju, z którego pochodzi zamówienie, oferujemy najlepsze opcje dostawy. Na stronie kasy znajdziesz różne opcje dostawy wraz z powiązanymi kosztami wysyłki.

Gdzie i kiedy mogę odebrać zamówienie?

Gdy paczka będzie gotowa do odbioru, otrzymasz wiadomość tekstową z numerem wysyłki i informacją, gdzie możesz ją odebrać.

Co się stanie, jeśli nie odbiorę zamówienia?

Po otrzymaniu wiadomości SMS z informacją o możliwości odebrania paczki, masz na to 14 dni. Po upływie tego czasu nieodebrana paczka zostanie do nas zwrócona.

Polityka zwrotów, zwroty i roszczenia

Polityka zwrotów

W odniesieniu do wszystkich naszych produktów gwarantujemy 90-dniową politykę zwrotów. Jeśli otrzymane produkty nie satysfakcjonują Cię lub nie spełniają Twoich oczekiwań, zawsze masz 90 dni na ich zwrot, pod warunkiem, że są w oryginalnym stanie. Aby skorzystać z naszej polityki zwrotów, skontaktuj się z nami.

Jakie zasady dotyczą zwracania towaru?

My ponosimy koszty wysyłki, jeśli zastosujesz się do poniższych instrukcji. Jednak nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów dostawy poniesionych z powodu wybrania metody dostawy innej niż przez nas oferowana. 1. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, podaj numer zamówienia, powód zwrotu i wymień produkty, które chcesz zwrócić. Wyślemy Ci do wypełnienia cyfrowy formularz zwrotu przesyłki. Płatny z góry dokument wysyłki zwrotnej adresowany jest do Dear Sam Europe AB i musi być przyklejony do paczki zwrotnej wysyłanej w naszym opakowaniu Dear Sam. 2. Oddaj paczkę zwrotną do lokalnego punktu serwisowego DB Schenker. Poproś o pokwitowanie potwierdzające, że zwrot został przekazany i zachowaj je do czasu, zanim nie zatwierdzimy zwrotu. 3. Gdy tylko przetworzymy i zatwierdzimy Twój zwrot, odnośne potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mail użyty przez Ciebie podczas składania zamówienia. Ważne: Towary muszą zostać zwrócone w takim samym stanie, w jakim były w momencie dostawy.

Roszczenia

Po zweryfikowaniu wady produkcyjnej, firma Dear Sam zapewnia pełną rekompensatę w postaci nowego produktu. Ważne jest, aby dokładnie sprawdzić produkt tuż po jego otrzymaniu. Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony lub w inny sposób wadliwy, w ciągu 7 dni od jego otrzymania należy złożyć reklamację (o ile jest to możliwe). Skontaktuj się z nami – udzielimy Ci wszelkiej pomocy.

Płatność/metoda płatności

Jak zrealizować płatność?

Korzystamy z płatności Klarna Payment, przy pomocy której możesz płacić za wystawioną fakturę: w ratach, kartą lub za pośrednictwem portalu Klarna. Informacje na temat różnych metod płatności można znaleźć na stronie internetowej Klarnas. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących płatności Klarna prosimy o kontakt z firmą Klarna.

Chcę użyć kodu rabatowego, jak mogę to zrobić?

Każdy kod rabatowy należy wprowadzić w polu: „wprowadź kod rabatowy” na drugim etapie: „Przegląd i płatności”. Nie wolno łączyć ze sobą różnych ofert.

Zwroty

Aby uzyskać pełne informacje, zapoznaj się z naszymi Ogólnymi warunkami.

Pytania dotyczące produktów

Pytania dotyczące produktów

Wszystkie nasze plakaty drukowane są na papierze o gramaturze 240 g/m², Multidesign Smooth White Paper – wysokiej jakości niepowlekanym papierze wytwarzanym w papierni Clairefontaine, we Francji. Papier ma jakość archiwalną, tzn. nie żółknie wraz z upływem czasu. Wysoko cenimy sobie dobro środowiska. Wszystkie nasze plakaty drukowane są na papierze oznaczonym europejską etykietą ekologiczną (FSC), przyznawaną w uznaniu za odpowiedzialne leśnictwo, jak również etykietą ekologiczną EU Ecolabel. Nasze drukarnie są w 100% bezpieczne dla klimatu. Cała produkcja plakatów dla dearsam.com jest oznakowana etykietą ekologiczną Svanen (podobną do EU Ecolabel). Tutaj dowiesz się więcej o oznakowaniu ekologicznym FSC i EU Ecolabel.

Dlaczego nie wszystkie wzory są dostępne w każdym rozmiarze?

Dany projekt może nie być oferowany w każdym rozmiarze z kilku powodów. Mogą to być przyczyny techniczne dotyczące drukowania albo fakt, że konkretny projekt nie obowiązuje dla niektórych rozmiarów.

Ramki i jakość

Oferujemy najwyższej jakości ramki na zdjęcia. Wszystkie ramki mają pętle do zawieszania na długim i krótkim boku. Należy pamiętać, że obecnie nie oferujemy wysyłki ramek poza UE.

Specjalnie skonstruowane kartony

Wszystkie zamówienia są wysyłane w naszym specjalnie zaprojektowanym opakowaniu, gwarantującym szybką i bezpieczną dostawę.

Co to jest FSC dla odpowiedzialnego leśnictwa?

Certyfikacja leśnictwa zgodna z Forest Stewardship Council (FSC) oznacza, że gruntami leśnymi zarządza się zgodnie z zasadami i kryteriami FSC – Rady Dobrej Gospodarki Leśnej. Leśnictwo z certyfikatem FSC uwzględnia wartości środowiskowe oraz kwestie społeczne. Ścisłej ochronie podlegają różnorodność biologiczna, cenne ekologicznie środowiska oraz zabytki starożytności. Zgodnie z umowami zbiorowymi, pracownikom leśnictwa muszą być zapewnione bezpieczne warunki pracy. Wyznaczony przez FSC zespół ekspertów uwzględnia w swoich działaniach wszelkie aspekty społeczne, ekonomiczne oraz środowiskowe. Źródło: FSC

EU Ecolabel – oficjalne unijne oznakowanie ekologiczne

EU Ecolabel jest oznakowaniem ekologicznym typu 1. Produkty, które mogą być opatrywane europejskim oznakowaniem ekologicznym, są poddawane kontroli pod kątem cyklu życia, od surowca aż po odpady. Takie produkty muszą spełniać surowe wymagania środowiskowe, funkcjonalne oraz jakościowe. Poziom wymagań wciąż się zwiększa. Źródło: EU Ecolabel

Pytania dotyczące zamówień

Jak mogę się dowiedzieć, czy pomyślnie dotarło moje zamówienie?

Z chwilą otrzymania Twojego zamówienia wyślemy Ci odnośne potwierdzenie na Twój adres e-mail.

Nie otrzymałam/-em żadnego potwierdzenia zamówienia

Jeśli podany przez Ciebie adres e-mail był prawidłowy, ale nie otrzymałaś/-eś potwierdzenia zamówienia, może to wynikać z opóźnień technicznych albo potwierdzenie mogło nieoczekiwanie trafić do folderu spam. Sprawdź swój folder spam. Czy jest jeszcze coś, co budzi Twoje wątpliwości? Nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Gdzie znajduje się moje zamówienie?

Nasz czas dostawy wynosi 2–5 dni roboczych, liczonych od następnego dnia po złożeniu zamówienia. Możesz śledzić paczkę na stronie PostNord według identyfikatora przesyłki.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Adres dostawy można zmienić w zależności od wybranej metody płatności i stopnia zaawansowania zamówienia w procesie dostawy. Zawsze możesz skontaktować się z działem obsługi klienta i uzyskać odpowiednią pomoc.

Jak należy postępować w przypadku decyzji o anulowaniu zamówienia?

Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami. W godzinach otwarcia naszej firmy możemy dokonywać zmian aż do momentu wysyłki towarów z naszego magazynu.

Czy w firmie Dear Sam moje dane są całkowicie bezpieczne?

Wszelkie przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych (znanym również jako RODO na mocy ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych). Aby uzyskać pełne informacje, zapoznaj się z naszymi Ogólnymi warunkami. Gwarantujemy, że wszystkie dane osobowe będziemy przetwarzać z najwyższą starannością i odpowiedzialnością.