Ogólne warunki handlowe

Ogólne warunki handlowe

Przy zamawianiu produktów od Dear Sam Europe AB (numer identyfikacyjny firmy: 5591058382) („Dear Sam”) obowiązują wymienione poniżej warunki. Oznacza to, że jako konsument akceptujesz i zatwierdzasz niniejsze Ogólne warunki handlowe w odniesieniu do wszystkich zakupów realizowanych na stronie www.dearsam.com.

Między innymi, firma Dear Sam przestrzega obowiązujących przepisów prawa konsumenckiego oraz prawa UE w zakresie ochrony danych i prywatności, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).

Dostawa

Obecnie firma Dear Sam dostarcza wszystkie przesyłki za pośrednictwem firmy Schenker. Aby zapewnić możliwie najszybszą dostawę, korzystamy z kilku różnych opcji. Informacje o przewidywanym czasie dostawy dostępne są na każdej stronie produktu. Jeśli nie masz pewności co do czasu dostawy konkretnego produktu, zawsze możesz skontaktować się z działem obsługi klienta. W przypadku opóźnienia w dostawie otrzymasz informację o przyczynie opóźnienia i nowym szacowanym czasie dostawy. Jeśli nie zaakceptujesz nowego terminu dostawy, masz prawo do anulowania zakupu.

Dostawa do punktu pocztowego/punktu usługowego

Opracowaliśmy i wyprodukowaliśmy szereg zestawów specjalnych opakowań, specjalnie dostosowanych do wysyłania naszych produktów. Mają one zapewnić szybką i bezpieczną dostawę. Z oczywistych powodów większość naszych produktów nie mieści się w zwykłej skrzynce na listy, dlatego wysyłana jest bezpośrednio do najbliższego punktu odbioru (najczęściej do sklepu spożywczego lub niewielkiego sklepu całodobowego). Śledzenie zamówienia funkcjonuje dla wszystkich naszych przesyłek. Opcje śledzenia mogą się różnić w zależności od różnych form dostawy. Gdy Twoje towary będą dostępne do odbioru, na numer telefonu komórkowego podany podczas składania zamówienia otrzymasz wiadomość tekstową zawierającą numer śledzenia. Przy odbiorze towarów należy okazać ważny dokument tożsamości.

Dostawa plakatów

Gdy zamówienie składa się wyłącznie z plakatów (tj. bez dodanej ramki), zostanie ono wysłane w specjalnie skonstruowanej tubie plakatowej Dear Sam. Wszystkie plakaty przechowujemy w magazynie i naszym celem jest wysłanie wszystkich zamówień tego samego dnia. Informacje o przewidywanych czasach dostawy dostępne są na każdej stronie produktu.

Dostawa plakatów i ramek

Gdy zamawiasz plakat i ramkę lub tylko ramkę, z uwagi na bezpieczny transport ramek Twoje zamówienie wysyłamy w specjalnie skonstruowanym opakowaniu Dear Sam. Wszystkie nasze paczki zawierające ramki są wysyłane z zapewnieniem pełnego śledzenia do lokalnego urzędu pocztowego. Wszystkie plakaty i ramki przechowujemy w magazynie i naszym celem jest wysłanie wszystkich zamówień tego samego dnia. Należy pamiętać, że obecnie nie oferujemy wysyłki ramek poza UE.

Informacje o przewidywanych czasach dostawy dostępne są na każdej stronie produktu.

Ryzyko dostawy

Firma Dear Sam przyjmuje na siebie wszelkie ryzyko związane z uszkodzeniem lub utratą towaru podczas transportu z naszego magazynu do klienta. W przypadku zwrotów ryzyko uszkodzenia lub utraty towarów ponosi wyłącznie klient.

Płatność

We współpracy z wiodącym na świecie dostawcą płatności – firmą Klarna – Dear Sam oferuje płatności kartą lub z użyciem funkcji Paypal.
Aby zapewnić absolutnie bezpieczne płatności, nasze, dotyczące ich strony internetowe są chronione szyfrowaniem SSL, i wszystkie rozwiązania są certyfikowane.

Płatności kartą:
Oferujemy płatności następującymi kartami;
• Visa
• MasterCard

Bez prowizji za płatność

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności, skontaktuj się z firmą Klarna: www.klarna.com.

PayPal:

Zaznacz to pole, aby zrealizować płatność z wykorzystaniem systemu PayPal, zostaniesz wówczas przekierowana/-y do usługi PayPal w celu dokończenia płatności. Prosty, bezpieczny i pewny.

Bez prowizji za płatność
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności, skontaktuj się z PayPal:
www.paypal.com

Zastrzeżenie dotyczące zmian

Publikujemy wyłączenie dementi w odniesieniu do wszelkich zmian cen, wyprzedaży, błędów drukowania, błędów w obrazach produktów i/lub spowodowanych niedokładnymi informacjami związanymi z błędem technicznym lub ludzkim. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian cen i warunków zakupu.

Polityka zwrotów

Firma Dear Sam przyznaje Ci prawo do 90-dniowego okresu odstąpienia od umowy, licząc od daty otrzymania towarów.

W przypadku zwrotów towary muszą zostać zwrócone w takim samym stanie, w jakim były w momencie dostawy. Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmy Dear Sam, wraz z wszelkimi akcesoriami.

Aby sprawdzić, czy towary są zgodne z Twoim zamówieniem, możesz obchodzić się z nimi w taki sam sposób, jak gdy przymierzasz/oglądasz towary w sklepie. Jeśli wykraczasz poza wspomniane powyżej zasady, mamy prawo naliczyć opłatę za zmniejszenie wartości towaru. Firma Dear Sam stosuje pełną obniżkę wartości (odpowiadającą całkowitej wartości towarów), jeśli zwracane towary są w stanie nienadającym się do odsprzedaży (tak jak nowe towary).

W przypadku zwrotu towaru firma Dear Sam pokrywa koszty zwrotu pod warunkiem, że najpierw skontaktowałaś/eś się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem hello@dearsam.com i postępowałaś/-eś zgodnie z naszymi instrukcjami dotyczącymi zwrotów, zamieszczonymi w rozdziale Pytania i odpowiedzi.

W przypadku zwrotu wyłącznie klient ponosi ryzyko związane z transportem. Firma Dear Sam nie odpowiada za związane z transportem jakiekolwiek uszkodzenia lub utratę zwracanych towarów. Dlatego też usilnie zalecamy przestrzeganie naszych instrukcji dotyczących zwrotu towarów w ich oryginalnym opakowaniu. Opakowanie produkcji Dear Sam zaprojektowane zostało w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia podczas transportu.

Zwrot kosztów

W przypadku zatwierdzonego, otrzymanego zwrotu wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym wszelkie koszty dostawy (od nas do Ciebie) zwrócimy Ci w ciągu 10 dni. Zwroty w przypadku płatności za faktury są w pierwszej kolejności dokonywane na określone konto osobiste. Jeśli płatność zrealizowano za pomocą karty, pieniądze zostaną zwrócone na kartę (tj. na konto powiązane z kartą), za pomocą której dokonano zakupu.

Prawo do roszczeń

Po zweryfikowaniu wady produkcyjnej, firma Dear Sam zapewnia pełną rekompensatę w postaci nowego produktu. Ważne jest, aby dokładnie sprawdzić produkt tuż po jego otrzymaniu. Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony lub w inny sposób wadliwy, w ciągu 7 dni od jego otrzymania należy złożyć reklamację (o ile jest to możliwe). Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Prawo i jurysdykcja

Jeśli dojdzie do jakiegokolwiek sporu między Tobą a firmą Dear Sam, gorąco zachęcamy do bezpośredniego skontaktowania się z nami, w celu rozwiązania problemu. Rozważymy uzasadnione wnioski o rozwiązanie sporu za pomocą alternatywnych, odpowiednich procedur (takich jak mediacja) zamiast uciekania się do sporów sądowych.

Przy zamawianiu produktów od Dear Sam obowiązują przepisy prawa szwedzkiego. Wszelkie spory lub roszczenia związane w jakikolwiek sposób z Twoim zamówieniem (w tym spory i roszczenia pozaumowne) muszą zostać rozstrzygnięte przez sąd w Szwecji i będą podlegać wyłącznej jurysdykcji sądów szwedzkich.

Wszelkie przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych (tzw. RODO na mocy ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych). Podmiotem odpowiedzialnym za ochronę danych osobowych jest firma Dear Sam. Dear Sam współpracuje z firmą Klarna, jednym z wiodących europejskich pośredników płatności, co zapewnia całkowite bezpieczeństwo wszelkich operacji płatniczych. Zbieranie danych osobowych związanych z płatnością powierzone zostanie firmie Klarna. Zatem będzie ona osobiście odpowiedzialna za wszelkie dane osobowe, zgodnie z Warunkami Klarna.

Akceptując warunki firmy Dear Sam w momencie zakupu, zgadzasz się na przechowywanie podanych przez Ciebie informacji w celu przetworzenia Twojego zamówienia, sfinalizowania zakupu, ułatwienia przyszłych zakupów oraz umożliwienia aktualizacji statusu Twojego zamówienia. Ponadto zgadzasz się na włączenie ukierunkowanego marketingu od Dear Sam lub partnerów Dear Sam za pośrednictwem wiadomości e-mail, SMS lub innych kanałów, na podstawie Twojego poprzedniego zakupu lub wcześniejszego korzystania z kanałów marketingowych Dear Sam.

Firma Dear Sam udostępni Twoje dane osobowe naszym partnerom frachtowym, a także zewnętrznym dostawcom logistyki, w celu zrealizowania i dostarczenia zamówienia.

Gdy jako klient zdecydujesz się wysłać do nas wiadomość e-mail, Twój adres e-mail i historia wiadomości e-mail zostaną zapisane na potrzeby śledzenia i korespondencji w określonej sprawie.

Przechowujemy dane osobowe tylko przez określony, konieczny czas, po czym zostają one usunięte. Jeśli informacje okażą się niekompletne, niepoprawne lub nieistotne, masz prawo żądać ich poprawienia lub usunięcia. Masz również prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę na otrzymywanie ofert.

Możesz poprosić o fragment informacji, które firma Dear Sam zarejestrowała na Twój temat. Aby zażądać wyciągu z rejestru lub korekty danych, wyślij pisemny i podpisany wniosek do: Dear Sam Europe AB
Bråvallagatan 10
113 36 Sztokholm
Szwecja

Próba oszustwa

Wszelkie próby oszustwa zgłaszane są na policję.

Ograniczenia wiekowe przy zamawianiu
Minimalny wiek uprawniający do zakupu w Dear Sam wynosi 16 lat. W zastępstwie osób w wieku poniżej 16 lat zamówienia mogą być realizowane wyłącznie przez któregoś z ich rodziców (lub opiekunów). Zamówienie musi być wystawione na nazwisko rodzica lub opiekuna. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat (tzn. jesteś osobą niepełnoletnią), potrzebujesz zgody rodzica (lub opiekuna).

Kampanie

Kampaniom i ofertom specjalnym może zostać przydzielony kod. Jest to wyszczególnione w momencie składania zamówienia, na stronie kasy, w polu „Określ kod wartości”. Kod kampanii jest jednoznaczny dla danej kampanii i nie można go łączyć z innymi ofertami. Kampanie obowiązują do określonej wcześniej daty lub do wyczerpania zapasów. Dla jednego zamówienia można użyć tylko 1 kampanii/kodu kampanii.

Oferty

Jeśli chcesz skorzystać z wyłącznych ofert, możesz wybrać je, realizując płatność przy kasie. Oferty te można rozpowszechniać za pośrednictwem różnych kanałów, na przykład pocztą elektroniczną lub SMS-em. W każdej chwili masz prawo wyrejestrować się z otrzymywania ofert na dowolnym kanale.

Oświadczenie dotyczące zmian
Publikujemy wyłączenie dementi w odniesieniu do wszelkich zmian cen, wyprzedaży, błędów drukowania, błędów w obrazach produktów i/lub spowodowanych niedokładnymi informacjami związanymi z błędem technicznym lub ludzkim. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian cen i warunków zakupu.

Cena i informacje o produkcie
Firma Dear Sam zastrzega sobie prawo do anulowania zawartego zakupu z powodu błędów dotyczących stanu magazynowego lub ceny. Jeśli produkt został wyprzedany lub z jakiegokolwiek powodu jest niedostępny, firma Dear Sam nie jest zobowiązana do dostarczenia produktu. W takim przypadku firma Dear Sam może zaproponować produkt alternatywny. Wszystkie informacje wizualne należy traktować jako ilustracje, zatem nie możemy zagwarantować, że przedstawiają one dokładny wygląd i charakter produktu. Dear Sam nie ponosi odpowiedzialności za informacje na stronie www.dearsam.com pochodzące od stron trzecich.

Podatek od sprzedaży i opłaty celne

Jeśli mieszkasz na terenie Unii Europejskiej, Twój podatek VAT/podatek od sprzedaży wliczony jest w cenę produktu. Jeśli mieszkasz poza terytorium Unii Europejskiej, gdy zamawiasz produkty w firmie Dear Sam, musisz liczyć się z koniecznością zapłacenia ewentualnego podatku od sprzedaży (obowiązującego w każdej jurysdykcji). Firma Dear Sam nie będzie ponosić odpowiedzialności za tego typu podatek od sprzedaży.

Siła wyższa

Firma Dear Sam nie ponosi odpowiedzialności za opóźnione wykonanie (w tym dostawy i gwarancje) spowodowane niezależnymi od niej okolicznościami. Przykłady okoliczności, na które firma Dear Sam nie ma wpływu, obejmują między innymi: spory pracownicze, awarie zasilania, uderzenie pioruna, pożar, zakłócenia atmosferyczne, stanowienie prawa, środki przyjęte przez władze publiczne, działania wojenne, strajki lub podobne okoliczności, wszelkie awarie zasilania, przerwy w zasilaniu w siedzibach osób odpowiedzialnych za hosting /serwery witryn, na których ulokowana jest firma Dear Sam i/lub opóźnienia spowodowane sieciami podłączonymi do internetu itp.